Ulkoista asiakaspalvelusi meille
Puhelin, chat, sähköposti, some – mikä on asiakaskuntasi suosima asiakaspalvelun kanava?
”Asiakaspalvelijat ovat yrityksen kasvot ja ääni. Kun asiakas kohtaa ongelmia, kääntyy hän ensimmäisenä asiakaspalvelun puoleen.”
Monikanavaista asiakaspalvelua
Chat
Vastaamme chat-kyselyihin ripeästi ja informatiivisesti.
Sähköposti
Vastaamme sähköposteihin ripeästi ja informatiivisesti
Puhelin
Hoidamme puhelinvaihteen ja soittopyynnöt kiireisimpinäkin päivinä hermostumatta ja aina asiakkaan parhaan edun varmistamiseksi.
Some
Seikkailemme sosiaalisen median verkostoissa ja osallistumme alaasi tai yritystäsi koskeviin keskusteluihin. Vastaamme kommentteihin pilke silmäkulmassa ammattimaisuutta unohtamatta.
Diamond Officen asiakaspalvelijoilla on kattava ja pitkä kokemus monipuolisista asiakaspalvelutöistä. Huolehdimme, että asiakkaat saavat ansaitsemaansa palvelua ja haluavat asioida yrityksenne kanssa jatkossakin.
Asiakaspalvelun suunnittelu ja uusien ohjelmistojen käyttöönotot:
- Autamme yritystänne löytämään ja ottamaan sopivimmat asiakaspalvelukanavat käyttöön.
- Kokoamme kasaan timanttisista asiakaspalvelijoista koostuvan tiimin.
- Suunnittelemme kokonaisvaltaisen ja toimivan asiakaspalvelun kaaren, joka vastaa asiakkaiden tarpeisiin ostopolun jokaisessa vaiheessa.